Nuffnang

Tuesday, June 04, 2013

Cuti Pertengahan Tahun 2013...

Cuti kali ni aku pegi mandi manda kat Tanjung Balau, Kota Tinggi....Kebetulan nak pegi ziarah anak sedara aku Fatimah baru lepas bersalin anak pertama...Dapat baby boy...Nama dia sama dengan Utop...Asyraf...Aku plan dengan kakak aku manjerdecloset.blogspot.com dan adik aku Siti pegi sana...Aku tumpang adik aku sebab kereta Kancil My Hubby pakai...Dia bertugas aritu..Aku pegi dengan anak2 je...Oh, lupe nak bagitahu...kereta Wira dah selamat dijual...Alhamdulillah ada jugak buyer...Sekarang tinggal nak cari kereta lain plak...Aku berangan nak pakai Perodua Alza...Tapi memikirkan penat nak bayar bulan2 sampai 9 tahun...So, tak jadi beli....My Hubby nak pakai Nissan Cefiro A32...Tah selesa katanya kereta tu...Besar & nampak elit..Nanti aku tunjuk kat korang eh kalau aku dah beli kereta tu...

Sambung cite balik....Kitaorang bertolak pagi dari rumah...Sampai Tanjung Balau tu dalam pukul 9.30 pagi...Sejak dah ada hiway Kota Tinggi ni senanglah sikit...Dekat..Pastu kitaorg cari port & mandi la ape lagi...Orang pun tak lah ramai sangat masa tu...Amir takut air.Susah betul nak suruh dia masuk air...Dah tengah hari kitaorg gerak pegi umah Kak Zah plak tengok baby Asyraff...Sampai2 je Kak Zah cakap baby kena kuning...Fatimah dengan husband dia pegi check up...Tapi sekarang dah ok..Alhamdulillah...

Ni lah antara gambar yang sempat dia ambil masa aritu...


Kitaorang bersama wakil anak masing-masing...=)


Budak2 yang excited sebelum mandi laut...


Amir sibuk main benda tu...TQ Pak Usu belikan Amir mainan tu...Masuk air takut...


Keadaan laut masa aritu...


Utop dan sepupunya yang kamcing...


Peace!!!


Ada orang main belon besar...Taknampak plak...Jauh sangat amik gambar...


Ada jual layang2 jugak kat sini...


No comments:

Post a Comment