Nuffnang

Tuesday, June 04, 2013

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Amir Yang Ke-2 & Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Kami Yang Ke-7...

03 Jun 2013 aritu besday Amir yang ke 2 tahun...Kejap je dah 2 tahun ek Amir...Tapi tak pandai cakap lagi budak sorang ni...Orang dah ajar tapi dia malas nak ikut...Tak pelah Amir..Pelan2 ok...Aku belikan kek yang kecik je...Dia pun tak faham sangatkan...Buat asal ada je...Kek gambar Boboiboy...Kebetulan tarikh harini Hari Ulang Tahun Perkahwinan kami yang ke 7 tahun...Kejap je ek dah 7 tahun..Huhuhuhu...Dah macam2 dah onak duri yang kitaorg lalui...Alhamdulillah Allah panjangkan jodoh kami & bahagiakan keluarga kami...Amin. Aku last minit cari hadiah beli tali pinggang Alfio Raldo kat Kak Raudha...Nasib baik ada stok kat kedai dia...Tali pinggang My Hubby tu pun memang dah uzur...Sebab tu aku belikan yang baru...

To My Dear Amir...Umi doakan semoga Amir cepat pandai cakap & jadi anak yang soleh...Amin...To you My Dear Abi...Umi Love You Always....Muahhhhsss!!!!3x....Heheheheheh =P


Kek Boboiboy...


Amir potong kek...sukenye dia....


Hadiah Anv aku bagi kat My Hubby...


Saje je makan Subway aritu kat Setia Tropika...


2 orang budak yang dah takde keje...masuk dalam kotak rim yang Pak Uda dia bisness jual rim tayar tu...Huhuhu






1 comment:

  1. aku jarang beli kek utk anak aku bday.. nanti dia makan yg cream ngan coklatnyer jerk.. uhu.. anak aku pun suka main kotak..

    ReplyDelete