Nuffnang

Thursday, May 09, 2013

Ulang Tahun Kelahiran Utop Yang Ke-6 Tahun...

Ari Selasa yang lepas 07 Mei 2013 genap umur anak aku yang sulung Muhammad Yusuf Asyraaf Bin Mohd Hafizi 6 tahun...Dah besar dah Utop...Aku belikan kek gambar Ben 10...Tempah kat KipMart Skudai...Aku janji nak amik ari Isnin (06.05.2013) pukul 4 petang...Aku amik lambat. Nak dekat pukul 10 malam...Sampai2 kedai tu dia ckp kek aku xde...Dia ckp tersalah hantar kat cawangan dia kat Angsana...Kedai tu ada banyak cawangan...Kat KipMart Skudai, KipMart Masai, Angsana...tu yang dia ckp pekerja dia tersalah hantar kat Angsana. So, aku kena amik esoknya (07.05.2013)...Angin jugak aku.Kedai kek tu owner dia Cina. Tapi yang buat kek tu Melayu...Tu yang aku nak tempah kat situ tu. Nama kedai kek dia Yummy O Donut Bakery...

So, aku amiklah pagi Selasa tu (07.05.2013)...Kuar sekolah jap gi amik kek kat KipMart...Aku nak bawak kat Tadika Agama Utop. Biar dia makan dengan kawan2 dia...Aku goreng nugget je aritu bawak gi sekolah. Aku ada buat goodies jugak bagi kat kawan2 dia...

Kepada Utop...Ummi doakan semoga Utop jadi anak yang soleh, insan yang berguna & ikut cakap orang tua. Jadi budak yang rajin, pandai & berjaya dalam pelajaran...Amin =)


Kek Ben 10



Utop potong kek...eh, budak pompuan tu tengok Utop pulak...Hahaha


Budak kelas dia tak ramai...10 orang je..sorang tak datang...Tadika dia buat 2 sesi...sesi pagi 6 tahun...sesi petang 5 tahun...


Cikgu kelas dia...Cikgu Robiah Binti Said


Aku dengan Utop & kawan2 dia...


Makan time...


Goodies untuk kawan2 dia...

1 comment:

  1. Utop dah 6 taun ek...
    Hepy bday utop..moga jadi anak yang soleh dan bertambah hansem ye..

    ReplyDelete