Nuffnang

Tuesday, November 13, 2012

Pesta Konvo UTM ke-52

Assalam...

Lama tak update blog ek...Apa khabar semua?Aku kurang sihat sket...aritu demam, batuk & selsema...pakej.Amik kau...Amir demam, so aku jaga dia...aku pun jangkit demam jugak...Tapi aku gagahkan diri jugak keje..Ikutkan hati nak je cuti tp fikirkan sekolah tu banyak keje....so, kenalah keje.Lagi2 la nak akhir tahun ni...Keje berlambak siot.Nak tutup akaun SUWA tu...Nak sediakan borang2 untuk budak2 naik sekolah nnt...Nak terima pengesahan murid Darjah 1...Nak sediakan resit murid, resit rasmi...nak rezo borang2 SUWA..banyak siot keje...huh, itulah kalau keje kat sekolah ni.Keje banyak tapi aku try blaja untuk buat keje tu jd teratur & tak stress...InsyaAllah...

Aritu aku gi Pesta Konvo kat UTM Skudai...Sebulan yang lepas kot.Aku pegi dengan anak2 aku je...Saje je boring...Terjumpa plak member lama study 1 UiTM dulu...Siti Juraiha nama dia.Dia keje kat MPH Jusco Taman Universiti.Dia ada bukak booth kat situ.Dia baru kawen tapi duduk asing2 dengan husband dia.Husband dia keje kat Seremban.Dia duduk Skudai.Dia baik sgt orgnya...Teringat masa time study dulu...memang x leh lupa...Bilik aku sebelah bilik dia.1 batch dgn dia tp lain course...Tp x sempat plak nak amik gmbr dgn dia..Panas giler masa tu...





Naik jet ni kena bayar RM1.00 sorang...oklah tu, dpt gak merasa naik jet pejuang ni.hehehhehe



No comments:

Post a Comment