Nuffnang

Sunday, October 07, 2012

Utop Sakit...

Minggu lepas anak aku yang sulung tu Utop kena muntah2 dan sakit perut...Aku pegi Poliklinik Penawar kat Taman Dahlia tu...Doktor cakap dia salah makan...Doktor bagi ubat muntah, angin & air garam...Pastu dua ari lepas tu x baik2 lagi...dia makan je muntah. makan ubat pun muntah...aku dah x tahu nak buat ape lagi...kesian kat dia...asik cakap sakit perut je...tak sekolah seminggu..

last2 aku bawak pegi Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru (HSA)...pegi ari Khamis lepas tunggu My Hubby abis sembahyang Isyak...Sampai HSA amik nombor...tunggu2 panggil nama 1 jam jugak...pastu Utop kena amik darah...kesian dia...nangis..amik air kencing...Doktor yang cek dia tu pompuan..lemah lembut je orgnya...Keputusan cek darah Utop ok...xde ape2..air kencing pun..Doktor ckp dia tak makan agaknya sbb tu dia asik ckp sakit perut je...Tak dinafikan Utop mmg susah kalau org suruh makan...Doktor bagi pilihan nak dduk wad ke...aku cakap x pelah kitaorg jaga dia kat umah je..Kalau x baik2 lagi nnt kitaorg bawak gi hospital lg...

Pastu kitaorg balik...aku amik mc utk jaga dia esoknya...So, that's the story...Arini Alhamdulillah Utop dah semakin sihat...Esok dah boleh sekolah la...



No comments:

Post a Comment