Nuffnang

Wednesday, May 23, 2012

Iskandar Drift Challenge Champion at Kulai...19 Mei 2012 & 20 Mei 2012



Ada satu benda yg aku nak kongsi kat sini...husband aku ada satu hobi yang boleh dikategorikan agak ganas & pelik...kalau org tahu kerja dia dgn hobi dia ni mesti org x caya...hahhaha...aku sbg wife dia bagilah moral support kat dia...menyertai sukan bermotor drift ni agak kasar jugak modalnya...banyak dh husband aku perabihh duit utk hobi dia ni...aku pun adalah bagi sket2...

Setakat ni dh 3 competiton dia masuk...1st kat Air Hitam, 2nd kat Batu Pahat & yg terbaru ni kat Kulai...Kat Air Hitam x dpt no ape2, kat Batu Pahat dpt Best 16th tp kali ni luck dia baik...dia dpt 1st Runner-up (Naib Johan) dlm competition kat Kulai ni...aku x sangka jugak..tp Alhamdulillah dia dh buat yg terbaik & dapat tunjukkan bakat yg dia ada....Tahniah ummi ucapkan kat Abi sebab menang tempat ke-2 aritu...Keep ur good work!!!


Ni lah video sudden death dia lawan dgn drifter dari Singapore....kereta dia yg warna Gold tu (Toyota Corona)...check it out...


No comments:

Post a Comment