Nuffnang

Wednesday, May 23, 2012

Birthday Utop 5 Tahun...

1st post aritu aku letak besday Amir 1 tahun...2nd post kali ni aku letak besday Utop plak 5 tahun...nanti x letak x adil plak kan...Besday Utop aritu 07 Mei 2012...Sebelum2 ni celebrate kat umah je...Kali ni saje je aku nak buat lain sket...buat kat Tadika dia...Saje je nak buat dia hepi dgn kwn2 dia plak...Aritu aku tempah kek kat Kak Noni..Tq kak buatkan kek yg cantik ni...Utop nak gambar Boboiboy...Pastu aku sediakan sikit goodies bagi kat budak2 kat Tadika utop...

Kepada Muhammad Yusuf Asyraaf a.k.a Utop...ummi ucapkan selamat hari lahir yg ke 5 tahun...Semoga jadi anak yg soleh, abang yg baik pd adik Amir & menjadi insan yg berguna satu hari nnt...Amin
Ummi pun sayangggg kat Utop...Muuuahhhsss!!! kat pipi Utop~~


Gambar blur sbb kamera dh nak abis bateri...tp nasib baik dapat jgk amik satu gambar ni...mintak tlg cikgu dia yg amikkan...Tq Cikgu Aida

Goodies utk kwn2 dia...

No comments:

Post a Comment