Nuffnang

Saturday, July 06, 2013

Peperiksaan Khas Untuk Memasuki Skim Perkhidmatan Penolong Pegawai Tadbir Gred N27 Tahun 2013

Pada 25, 26 & 17 Jun yang lepas aku mencuba nasib mengambil peperiksaan N27...Aku kena kat Hotel Central @ Merlin Tower, Johor Bahru...Peperiksaan ni untuk naik pangkat N27 kalau ada rezeki..Ada 3 bahagian...Semuanya esei..lenguh jugak menjawab aritu...Tapi aku rasa aku repeat la periksa ni next year sebab aku x prepare untuk amik periksa ni...Main amik je..Buku pun sehari sebelum periksa tu baru cari...giler kan...hahahhaha...carik kat Badan Cemerlang Angsana semuanya dah abis...terpaksalah copy kat internet je...Tu pun mana yang dapat je...Tak semua...Nasib2...



Bahagian 1 (A) - Perintah Am, Arahan Perbendahaarn Dan Tatacara Pengurusan Stor


Bahagian 2 (B) - Panduan Pengurusan Pejabat, Arahan Keselamatan Dan Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam


Bahagian 3 (C) - Undang-undang Umum


Inilah antara buku2 yang aku kena baca...Adeh...Next year beli awal2 la buku.Kalau tak mesti out of stock!!!

No comments:

Post a Comment