Nuffnang

Saturday, July 06, 2013

Mesyuarat Agong Badan Kebajikan Ke-25 & Anugerah Pelajar Cemerlang Tahun 2012

Salam...

Lama x post dalam blog..Sorilah bz memanjang kat sekolah tu...Sekarang ni plak tengah bz Pendaftaran Darjah 1...Aku plak ditugaskan buat Kenyataan Perkhidmatan cikgu2 DGA29 kat PPADJB...Aduh...lepak siot.Isnin & Selasa buat keje kat sekolah...Rabu, Khamis, Jumaat buat keje kat PPADJB...Leceh siot. Nak puasa lg nnt ni...Anak2 aku lagi...Adeh...Ape nak buat...dah arahan...kenalah buat jugak...huh

Pada 23 Jun 2013 hari Ahad yang lepas, sekolah aku telah mengadakan Mesyuarat Agong Badan Kebajikan Ke-25 & Anugerah Pelajar Cemerlang Tahun 2012..Ianya dirasmikan oleh YB Datuk Tengku Putra Haron Aminurrasyid Bin Tan Sri Tengku Hamid Jumat (ADUN) Kawasan Kempas..Ramai jugak ibubapa yang hadir..Pada haritu diadakan cabutan bertuah..Ada hadiah dapur gas,seterika,kettle elektrik,hamper..Aku x bertuah haritu..x dapatlah apa2 hadiah..huhuhu..sedih~~

Aku macam biaselah haritu kena jaga bahagian makanan VIP..menu aritu laksa johor..AJK Badan Kebajikan yang masak..Sedap..Ada sate jugak..Inilah gambar yg sempat aku amik masa aritu...


Buku Program yang dibuat oleh Ustazah Nor Azah...Next year dia ckp nak mintak tolong aku buatkan jugak...Adeh...bertambahlah lagi keje aku...


Mesyuarat Badan Kebajikan yang sedang diadakan...


Yang baju oren tulah YB kite...


Para ibubapa yang hadir...


Pada hari tu jugak diadakan Jualan Amal untuk mengisi Tabung Sekolah...1 bungkus barang kering rumah RM5 dan ada jugak RM10...







No comments:

Post a Comment