Nuffnang

Sunday, January 27, 2013

Selamat Bertukar Guru Besar ku...

Jeng Jeng Jeng...Berita Panas, Berita Panas...Hehehehe...Tanggal 16 September 2013 Guru Besar Sekolah Agama Kempas Baru, Hjh. Rokiah Binti Hj. Darmawan diarahkan bertukar ke Sekolah Agama Bandar Baru Uda...Berita yang sangat panas buat semua cikgu2 kat sekolah aku tu...Ada yang ckp Alhamdulillah, ada yang ckp dia akan bentangkan kain merah sampai kat pintu depan sekolah...Hehehhehe...macam2 diaorg ni...dan ada jugak yang menitiskan air mata...Guru Besar aku tu berat hati nak tinggalkan sekolah kesayangan dia ni...Melalui cikgu2 lama kat sekolah tu, dia penah ckp dia nak pencen kat sekolah tu...Dia pencen lagi 2 tahun...So, tak sampai hajat dia nak pencen kat sekolah aku ni...Terpaksalah dia melangkah pergi jugak sebab surat arahan keluar daru SUKJ...nak tak nak kena nak jugak...

Takpelah, bak kata dia masa last day dia kat sekolah aku tu...jauh dimata dekat dihati...Biarlah dia buat pembaharuan kat sekolah BBU tu...Dengarnya sekolah tu pun banyak masalah...Lagi2 bab pentadbiran..Hancus...Guru Besar aku ni bagus...tapi ada certain2 bab yang x bagus jugak...Yelah, semua orang ada kelemahan kan...Apa2 pun Guru Besar yang baru yang akan menggantikan dia ialah dari Sekolah Agama Taman Dahlia...Hj. Kathiman Bin Hamsar..Mintak2 oklah orangnya...


Surat Perintah Bertukar Hjh. Rokiah Bt. Hj. Darmawan...


Surat Perintah Bertukar Hj. Kathiman Bin Hamsar...


Last day Ustazah Rokiah di Sekolah Agama Kempas Baru...



2 comments: