Nuffnang

Sunday, January 27, 2013

Jalan-Jalan @ Legoland & Puteri Harbour Nusajaya...

Assalamualaikum...

Aritu aku janji nak bawak kawan aku gi jalan-jalan kat Nusajaya....Dia teringin sangat nak pegi. Kawan aku ni masa aku keje kat UTM dulu. Sampai skg still keep in touch. Kalau aku boring Sabtu Ahad, aku ajak dia gi jalan2. Dia single lg..Tu yang kadang2 dia boring, aku pun boring...So, kitaorg kuar jalan2...=) Kebetulan aku nak belanja barang umah skali masa tu. So, skali jalan. Aku suka belanja kat Mydin Nusajaya ni sebab dia besar. Tak macam Mydin kat BBU tu. Nak parking sempit, nak shopping pun sempit keadaan dalam Mydin tu...Tapi Mydin Nusajaya ni jauhlah sket...Kena lalu Perling, Horizon Hills...baru sampai. Tapi yang bestnya dia dekat dengan Legoland & Puteri Harbour. So, mula2 aku pegilah shopping dulu kat Mydin tu. Pastu dh abis shopping aku pegilah Legoland...Hujan renyai2 plak masa tu...Amir pulak nak tido...Aku dukung je dia sampai pintu depan Legoland tu...


Amir tido..Macam biasalah kitaorg amik gmbr je kat depan Legoland tu..Nak masuk x cukup duit.Hehehe


Ni kat Puteri Harbour..Takde ape pun kat sna...tempat kapal2 berlabuh & tempat lepak2..Ada gak Bangunan Hello Kitty kat sebelah dia tu...Tapi kitaorg x masuk sbb dgr org ckp kat dalam tu kena bayar kalau nak masuk..


Utop dengan aksinya...



Ada gambar Pirate kat sini...masukkan kepala pastu boleh amik gmbr...Amir sibuk nak tengok muka Utop...Hhehehhe


Susah gak nak amik gmbr dia ni...Asik gerak2 je...Nasib baik dapat jugak...Comel kan...


Curi2 naik kereta ni...Amik gmbr je...Hehehhehe


Kota Iskandar, Nusajaya...

3 comments:

  1. ada kedai hello kitty ngan brg mainan dlm tu leh masuk.. tapi anak2 kita boy .. mana nak suka sgt.. heee

    ReplyDelete
  2. barang dia jual kat sana pun mahal siot...duit2

    ReplyDelete
  3. Salam... Jika mahu menginap di homestay dgn harga sgt berpatutan dan selesa, boleh berkunjung ke Sufie Homestay Johor. Layari blog kami untuk maklumat dengan lebih lanjut http://sufiebiz.blogspot.com

    ReplyDelete