Nuffnang

Sunday, July 01, 2012

Ya Allah....Permudahkanlah perjalanan hidup kami sekeluarga...Amin

Assalamualaikum....
Lama jugak tak posting kat blog ni ye...Actually aku sibuk sikit baru-baru ni...Almaklumlah baru tukar tempat keje...Baru-baru ni pun my hubby dapat tukar tempat keje jugak...So, sama2 la bz sket...dengan anak2 lg...tu yg kelam kabut tu...For all ur info, my hubby dapat tukar Masjid Jamek As-Solihin Perumahan SEDC Tampoi...Alhamdulillah kat sana diaorg offer lg ok...Gaji alhamdulillah, ada elaun rumah, ada cuti tahunan, cuti mingguan, boleh claim duit kalau masuk hospital...Alhamdulillah.Semoga lepas ni rezeki kami bertambah dan dipermudahkan segala urusan duniawi....Amin

Minggu ni aku xde buat ape...duk umah je. Kemas umah, basuh baju, lipat baju, iron baju....rutin macam biaselah tiap2 minggu....Nak kuar jalan malas sbb minggu ni Jom Heboh buat kat Plaza Angsana...Mesti jem giler.tu yg duk umah je tu...Tp arini nak gi jemputan kawen kot jap....

      

                

Tengok jelah gambar yang aku amik kat google ni...orang ramai giler...

Sekarang ni plak aku nak cari rumah sewa...area2 Taman Kemas ke, Taman Dahlia ke, Taman Munsyi ke...sape2 yang tahu ada umah untk disewakan, bagitahu aku eh...Masjid tu ada sediakan kuarters  tapi diaorng ckp diaorg nak renovate dulu...

Aku nak tinggalkan kat korang lagu Tentang Rasa by Astrid...Layan gak lagu ni....hehehhe

1 comment:

  1. Abg ipar ko sorang ni suka la lagu ni.. kih kih..

    ReplyDelete