Nuffnang

Sunday, August 03, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Yeh yeh..rayer lg..hehehe..Salam Aidilfitri pd semua..tahun ni aku agak lmbt mengemas umah & shopping..tp alhamdulillah,smuanya dpt disettlekan sblm raya..sempat jahit langsir mak,langsir umah aku..cuma tahun ni yg x bestnya bju raya aku nyaris2 x siap & bju my hubby x siap..so,x dptlah nak pkai sedondon pg raya tu..sedih..padahal dari bln 4 aku dah hntar kat kakak jahit tu..last2 bju aku siap jgk sehari sblm raya..tu pun setelah didesak byk kali..bju my hubby je yg x siap..hampeh..

Dahlah nk cri bju utop pun susah.nak samakan warna bju dgn amir..last2 beli je yg agak2 lebih kurang warna dia..satu hal lg..last2 minit ada bdk yg biase order kuih raya dgn aku x jd amik kuih raya dia..dahlah order 6 balang..nak nangis jgk aku..call x angkat2..msg x bls..first time kena mcm ni..last2 aku amik keputusan,letak je kat meja kaunter zakat my hubby..nasib baik ada org nk beli..huh,kalau x menangis jgk aku nk ganti blik duit kuih raya tu kat kak zah..dugaan..dugaan..

Raya pertama aku mcm biasa raya kat umah dulu.tnggu my hubby blik dari smyg raya bru mkn2 & salam2..malamnya bru blik umah mak aku..alhamdulillah dpt jumpe mak,abh,mak mertua,ayah mertua,tokmak,kakak,abg,adik & anak sdara smua..seronok sgt..
Raya ketiga aku jemput fmly aku smua dtg beraya umah aku..tahun ni aku buat menu nasi grg paprik..nasi grg my hubby yg masak..paprik aku yg masak..dh x tau nk buat menu ape..menu warong 1 kali..hehe

Raya ke-4 my hubby bru dpt cuti..so,kitaorg plan g jengka,pahang..umah tunang ammar..pastu g tenang,bekok,batu pahat & muar..alhamdulillah tahun ni puas berjalan raya.setelah byk dugaan yg menimpa..masa bln puasa naza citra kena overhall,kancil pun kena tukar tayar,dressup,brake pad smua..huhhh..ribu2 jgk abis..tp alhamdulillah sgalanya dpt diatasi..

Lastly aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin..mohon maaf andai ada salah & silap dan kalau ada post dlm blog aku ni yg menyinggung perasaan korang smua..jemputlah dtg ke rumah..salamz















1 comment:

  1. Alhamdulillah ok gak ko dpt join adik beradik lain beraya.. Aku kena ikut turn.. Jauh lak umah mertua.. Hee.. Apa apa pun syukur alhamdulillah..

    ReplyDelete