Nuffnang

Tuesday, October 01, 2013

Selamat Ulangtahun Kelahiran 4 My Dearest Hubby..

Arini 1 Oktober genap umur My Hubby 30 tahun..Hehe..Dah masuk 3 series ye B..Untuk ulangtahun kelahiran dia,aku buat lain sket thn ni..Aku buat sendiri cheese cake..Tp beli tepung segera dialah..Just tambah susu penuh krim 300ml..Pastu mix je sampai kembang & berat..Pastu letak topping yg dia bg..Aku beli tepung ni online kat page kawan aku..Saje nak try.Tp bile dah jd ok lah sedap cuma manis sgt..Maybe aku terlebih letak susu tu kot..

Untuk present plak,aku belikan My Hubby Jam Tawaf Timepiece..Jam ni gerak ikut pusingan tawaf..Kebetulan ada jual masa hari Utop masuk Peraduan Mewarna Bank Muamalat kat Plaza Angsana aritu..Aku memang dah survey jam ni kat FB..Ada jual jgk..Tapi dah alang-alang ada time tu kat Angsana,aku beli jelah..Aku pilih warna hitam sebab senang nak match dgn bju & situation..Aku geram jgk ada yg warna pink tu..Nanti nak beli la for my own..

Oklah,for my ever dearest hubby..Umi doakan semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki & diberi kesihatan yg sempurna..Semoga  ditingkatkan iman & menjadi Abi yg terbaik buat umi,utop & amir..Love u so much..Muahhhss!!! :-)











No comments:

Post a Comment