Nuffnang

Monday, September 23, 2013

Aktiviti Hujung Minggu..

Semalam hari Ahad 22.09.2013 aku bwk my 2 son pegi Plaza Angsana,Johor Bahru..Kat sana ada buat Peraduan Mewarna Bank Muamalat sempena promosi 1,000,000 Oh Yeah!..Utop masuk peraduan tu.Mula2 nak masuk yg belah pagi.Tapi tak sempat pulak sebab dapat info peraduan tu buat kat Plaza Angsana.Mula2 aku masuklah dalam Angsana tu.Tapi yg ada kat ruang legar tu Produk Ana Muslim..Last2 dapat info peraduan tu diadakan kat tempat parking sebelah bangunan LHDN..aku pegi je peraduan tu dah abis..Tapi nasib baik orang Bank Muamalat tu ckp boleh masuk yg belah petang punya pukul 3.30..Aku isilah borang,bukak akaun utk Utop..

Sementara nak tunggu pukul 3.30,aku lepak kat surau dalam Angsana tu..Amir sempat tido lagi..Nak dekat pukul 3.30 je aku turun bwk budak2 ni..Kat situ pun ada mcm2 pameran,ada byk booth jgk yg bukak..Ada booth AlHijrah, Proton, Digi, Hijrah Timepiece & ada drift show..Utop dapat tempat ke-5 peraduan mewarna tu..Alhamdulillah,berbaloi jgk..Dapat hadiah beg sekolah Bank Muamalat..Pastu aku & Utop sempat naik kereta drift yg ada kat sana..hahaha..bile lg kan nak try..:-)








No comments:

Post a Comment