Nuffnang

Sunday, August 25, 2013

Jalan2 @Melaka @Kajang @Speedcity,Seri Kembangan @Seremban

Jumaat mlm 23.08.2013 aku & my family pegi Majlis Sambutan HariRaya & Majlis Keraian Pertukaran Ustzh Sabariah Abd Rahman (GPK1) sekolah aku..Lepas majlis tu je kitaorg gerak blik kg My Hubby kat Bekok..Sebelum pegi Bekok kitaorg singgah kat Kg Melayu,Kluang utk pinjam kereta Alza kawan My Hubby..Sampai Bekok dalam pukul 3pagi.. 

 Esoknya hari sabtu bru kitaorg gerak ke Seremban..Actually sebenarnya Pak Long My Hubby tu buat openhouse kat umah dia.dia ajak kitaorg dtg sana..mula2 aku malas nak pegi memandangkan ank2 paklong tu jenis yg sombong gile.x nak cmpur org.kalau aku dtg pun dia buat x tau je..mcm x kenal langsung.x tau la ape perangai mcm tu..tp My Hubby kesian kat tokmak & mak dia yg nak pegi tu..tu yg dia seboleh2nya cari kereta yg besar sket utk bwk kitaorg semua.. 

 So,sabtu tghari kitaorg dh gerak dari Bekok ke Seremban..Mula2 dpt info yg PakLong dia buat openhouse sabtu malam.Tp last2 dpt info sbnrnya dia buat Ahad pg..So,kitaorg ambik la kesempatan tu utk jalan2 kat bandar Melaka, singgah umah Ucu dia kat Kajang, pastu kitaorg g Speedcity kat Seri Kembangan..My Hubby la yg beria2 sgt nak tunjukkan kat aku tmpt main drift kat Seri Kembangan tu..Yg wujudkan track ni ialah DriftKing Malaysia Tengku Djan..Bg aku bguslah dia buat tmpt mcm ni..so,belia2 x la melepak kat tmpt lain,buat benda2 x elok ke,merempit ke..Kat JB xde lg org nk nk buat track mcm ni..Kalau ada,kan senang diaorg nk practise..Maybe satu hari nnt ada kot.. Lepas lepak jap kat Speedcity tu kitaorg gerak g umah PakLong..Dia ada sewa homestay utk kitaorg tdo..selesa tmpt tu..dlm kwsn masjd..

Esoknya Ahad kitaorg g openhouse tu..Makan2 borak2..Lepas Zohor kitaorg gerak balik Bekok & JB..














No comments:

Post a Comment