Nuffnang

Wednesday, December 26, 2012

Anak sedaraku...

Aku nak cerita sikit pasal anak sedara aku...Aku ada ramai anak sedara...Yang latest Kak Raudhah baru melahirkan anak lelaki dia pada 21.12.2012 aritu...Congrats kak...Dah dapat baby boy...Yang bestnya anak sedara aku yang paling tua sebaya aku...Dah kawin dan sekarang tengah mengandung 6 bulan..Alhamdulillah setelah menunggu hampir 3 tahun...Yang lain semua pun dah besar2...Pejam celik, pejam celik...kejap je diaorang semua nak bertunang & berumahtangga...Rasa dulu macam kecik2 je lagi...Main sama2...Hehhehehehe...Alhamdulillah anak sedara aku kebanyakannya semuanya belajar sampai ke menara gading...Sekarang keje pun dah bagus2...Kalah gaji aku..hahahhaha.

Cik Naha nak ucapkan Selamat Bertunang & Selamat Pengantin Baru pada semua...Semoga bahagia bersama pasangan yang dipilih...Amin

Yang latest Eja, Angah & Maiza...




2 comments: