Nuffnang

Friday, August 24, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433H...

1 Syawal 1433H bersamaan 19 Ogos 2012M...

Raya tahun ni aku raya kat umah sewa baru...Pagi raya lagi aku x abis2 mengemas rumah...1 ari suntuk aku x tido..malam raya siapkan langsir, pagi raya siapkan kemas rumah...Pagi raya lepas tunggu My Hubby sembahyang raya ingatkan nak balik Kulai umah mak...Mak gi umah Pak Long plak kat Pasir Raja...So, aku tunggulah mak balik dari umah Pak Long...Petang tu dah on the way ke rumah mak...Kak Zah plak ckp nak bawak mak abah gi umah dia...So, patahlah balik umah aku semula...Malam lepas Isya' baru aku berkesempatan untuk balik ke Kulai jumpa mak & abah...Raya kalau x jumpe mak & abah mmg x rasa complete raya...

Raya ke-3 baru aku berkesempatan untuk beraya ke rumah Bang Lok & Bang Ajan...Pastu raya ke-4 baru dapat gi umah Kak Som...Family besar mmg x sempat nak beraya semua umah...

Nilah gambar yang sempat di ambil raya aritu...

Mak & Abah tersayang...


Acara membaca doa yang diketuai oleh Bang Tuah...sungguh touching sampai menitiskan airmata...

Yang xde Bang Kadir, Kak Som, Bang Noman, Kak Ijan & Siti...

A part of our family...

Makan time...

Himpunan kasut2 raya...hehehhee

Gambar aku 1 family x sempat nak amik sebab xde sape bleh amikkan...Nnt kalau dah ada nnt aku masukkan eh...Ni gambar hero 2 orang tu yang sempat aku amik...




Blaja pakai kasut sendiri...







Raya ke-4 aritu separuh ahli keluargaku datang beraya ke rumah aku...My hubby masak kuey teow special aritu...cari kerang kat Maslee xde..yang ada udang...bolehlah daripada xde...6 bungkus kuey teow jugak abis aritu..hehehehe...Air aku buat air cincau...

Ni lah rupa kuey teow yang Abi buat aritu...sedappp woo~~...rugi sape x dtg aritu...hehehhe


Beraksi di dapur...hehehehe


2 comments:

  1. wow tak sempat merasa pizi masak.. nyum nyum.. ok tak duk umah baru..

    ReplyDelete
  2. hehe...alhamdulillah selesa duk umah baru...

    ReplyDelete